Često postavljena pitanja

Zdravo i dobrodošli na naš sajt “Probar” za online prodaju pića na teritoriji Srbije. Ovde možete naći odgovore na često postavljana pitanja u vezi naručivanja, dostave, plaćanja i ostalo. U cilju zadovoljstva našig kupaca, sajt “Probar” svakodnevno unapredjuje svoje poslovanje i ponudu. Nadamo se da ćete naći odgovor na pitanje koje imate.

Koliko košta isporuka?

Za porudžbine na teritoriji grada Beograda preko 10.000 dinara isporuka je besplatna tj. mi Vam dostavljamo porudžbinu svojim vozilom. Za porudžbine na teritoriji grada Beograda ispod 10.000 dinara isporuka se naplaćuje u zavisnosti od vrste robe (gabarita) i bićete kontaktirani od naših operatera u vezi detalja. Porudžbine van grada Beograda (na teritoriji cele Srbije), se šalju isključivo kurirskom službom, po njihovim zvaničnim cenama.

Kada mogu da očekujem isporuku?

Ukoliko ste iz Beograda isporuku možete očekivati u toku od 24 časa. U suprotnom isporuka može trajati 3 dana nakon porudžbine, u zavisnosti od stanja zaliha u našem magacinu. U većini slučajeva, isporuka se vrši narednog dana. Nakon narudžbine naša prodaja će vas kontaktirati i dogovoriti uslove isporuke.

Da li mogu da otkažem porudžbinu?

Porudžbinu možete otkazati isključivo u toku dana kada je porudžbina napravljena. Da li postoji mogućnost isporuke van granica Srbije? Trenutno ne postoji mogućnost slanja pošiljki van granica Srbije.

Šta da radim ukoliko dobijem oštećen paket?

Radi izbegavanja potencijalnih problema, najbolje je da primljenu porudžbinu odmah proverite u prisustvu našeg vozača ili kurira. Ukoliko postiji bilo kakvo oštećenje ili ste nezadovoljni dobijenim proizvodom, niste dužni da platite taj proizvod ili celu pošiljku. Naknadne prijave oštećenja pošiljke
neće biti uvažene.

Uneo sam pogrešan podatak o sebi. Kako mogu da ispravim grešku? Kada se ulogujete na naš sajt u delu “Moj nalog”, možete menjati svoje podatke. Takođe, ovde možete proveriti i prethodne porudžbine.